El consejero de Cultura levanta expectativas entre los asturianistas al responder una petición usando la llingua asturiana

El Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu ha concebido esperanzas de que el nuevo consejero de Cultura, Emilio Marcos Vallaure, sea más receptivo a las numerosas voces que desde hace años reclaman al Principado una apertura en el uso y promoción de la llingua asturiana. 

La misiva que ha levantado expectativas ha sido la siguiente, escrita en asturiano: “Recibíu’l so escritu nel que se fae’l pidimientu de que tolos impresos emplegaos davezu o n’asuntos concretos nes Conseyeríes del Principáu d’Asturies tengan redacción billingüe castellán-asturianu, quiero treslladá-y que valoramos positivamente lo so propuesta y que la estudiaremos ente les posibles llinies de trabayu na normalización llingüística del asturianu”.

Éste fue el texto de contestación del consejero de Cultura, Emilio Marcos Vallaure, al Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu, que le había pedida doble lengua en los impresos oficiales del Principado.

La asociación ha confesado que ha sido una agradabilísima sorpresa ver que un responsable político del Principado reconoce por escrito la necesidad de valorar la introducción de la llingua asturiana en la Administración. “Les respetuoses pallabres de so suénenmos perbién y danmos pie a la esperanza”. El Aconceyamientu publicó en respuesta una carta abierta al nuevo consejero en la que lo animó a seguir “faciendo camín, dando pasos midíos pero decidíos p’hacia una sociedá asturiana dafechamente tolerante pa colos drechos llingüísticos de todos sos ciudadanos”.

¿Y tú qué opinas de esto?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s