Galicia recupera la normalidad tras sufrir cuantiosos daños por el temporal de lluvias

Galicia ha recuperado este domingo la normalidad después del temporal de lluvias  e inundaciones que sufrió desde el pasado viernes y que causó daños materiales de consideración.   En los últimos días, sobre todo desde la tarde del día 5 hasta después de Reyes, el Centro de Atención de Emerxencias 112-Galicia gestionó más de 600 incidencias provocadas por el temporal de lluvia y viento que afectó a la comunidad.

Los embalses de la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil ha vuelto a sus niveles ordinarios tras alcanzar en los momentos más críticos del temporal el 83% de su capacidad.

Como consecuencia del temporal se registraron inundaciones en varios municipios, de los cuales los más afectados fueron los pontevedreses de O Grove, Marín y Cangas.

     El cielo en los próximos días se prevé despejado, aunque las nubes pueden aparecer en zonas de montaña. Las temperaturas bajarán ligeramente. 

Carreteras y bajos de inmuebles resultaron dañados por  las lluvias. Setenta ancianos tuvieron que ser desalojados  un centro de la tercera edad en la localidad pontevedresa de Marín.

 La Xunta ya analiza los daños causados, que tiene identificados, para en los próximos días comenzar la reparación de los mismos. Sin embargo esperará a que esté realizada la evaluación de las pérdidas y destrozos para decidir si establece una orden de ayudas, como la que impulsó por las trombas de agua de principios de verano en el norte de Lugo.

O 112 XESTIONOU O SÁBADO PRETO DE 60 INCIDENCIAS POLO TEMPORAL DE VENTO E CHUVIA

 El 112 gestionó el sábado cerca de 60 incidencias causadas por el temporal

  • A Xunta agradece o labor de todos os profesionais mobilizados estes días para facer fronte ao temporal e minimizar os seus danos

  

Santiago, 8 de decembro de 2011.- O Centro de Atención ás Emerxencias 112- Galicia xestionou ao longo do sábado, entre a medianoite e as 15 horas, un total de 56 incidencias provocadas polo temporal de chuvia e vento que dende a tarde noite do pasado 5 de xaneiro afectou á Comunidade Autónoma galega.

 

Nas últimas horas volveu a chover con forza, e tal e como apuntaban as previsións as precipitacións superaron os 40 litros por metro cadrado en varios puntos da comunidade. De todos xeitos, non houbo incidencias de grande relevancia e a maioría delas tiveron que ver con anegamentos en rúas e baixos e con desprendementos en estradas, sendo a normalidade a tónica predominante na rede viaria galega.

 

Os principais problemas viñeron provocados porque a auga caída o sábado sumouse aos intensos niveis de precipitacións dos tres días anteriores, que deixaron en lugares da comunidade a cantidade de auga equivalente á metade do que cae de media nun ano na Península Ibérica.

 

Para as vindeiras horas, as previsións meteorolóxicas apuntan a que a situación climatolóxica mellorará e as chuvias serán menos intensas. De feito, dende o domingo xa se agarda que Galicia quede baixo a influenza dunha feble cuña anticiclónica que aportará estabilidade e deixará nubes e claros, sen apenas precipitacións e coas temperaturas en descenso entre lixeiro e moderado, segundo información de MeteoGalicia.

 

A Xunta de Galicia quere agradecer o labor dos arredor de 1.500 efectivos que ao longo destes días se teñen mobilizado para facer fronte ao temporal, aumentar a prevención e minimizar os seus danos. Entre outros se atopaban os técnicos de emerxencias, os voluntarios de Protección Civil, os bombeiros comarcais e os das cidades, técnicos de estradas e o Grupo de Apoio Loxístico da Axencia Galega de Emerxencias, que se desprazou cun equipo con potentes bombas de achique a aqueles concellos onde máis o necesitaron, como Caldas de Reis, Marín ou Cangas.

 

Anuncios

Un comentario sobre “Galicia recupera la normalidad tras sufrir cuantiosos daños por el temporal de lluvias

¿Y tú qué opinas de esto?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s