Andecha Astur llama a la huelga general en toda Asturias para defender a los trabajadores

HUELGA GENERAL

ANDECHA ASTUR LLAMA A LA FUELGA XENERAL EN TOA ASTURIES

Énte la convocatoria de Fuelga Xeneral nes cuenques mineres. Pide a UGT Y CCOO qu’abandone el so sucursalismu reinal y que tean el valor de defender los porgüeyos d’Asturies y de los trabayaores asturianos per delantre los suyos propios.

Énte la convocatoria de Fuelga Xeneral pal prósimu 18 de xunu circuscritu a les cuenques mineres, Andecha Astur fai un llamamientu a la convocatoria de Fuelga Xeneral d’ámbetu nacional, atalantando que ye imposible disociar l’actual conflictu na minería del restu conflictos socio llaborales que tan teniendo llugar n’Asturies nin de la ellevadísima tasa de paru, perda de prestaciones sociales y de la sangría que suponen les decenes de miles d’asturianos que se ven forciaos a emigrar.

El llendar el conflictu a les cuenques mineres , comu fain UGT y CCOO, seutorializa la llucha a niveles inaceutables, lo qu’en postrer estremu favorez l’aisllacionismu del conflictu mineru y debilita la llucha obrera nel nues país, al facer de ca conflictu un casu aislláu y ñegar la evidencia d’una confrontación d’intereses a nivel nacional por unos fechos que, si bien ye cierto que se producen dientru d’un contestu internacional, n’Asturies alquier formes propies, non en vanu vienen dándose dende munchu enantes de la cris d’anguañu y respuende a unes polítiques mui concretes del Estáu español p’Asturies empobinaes a l’esaniciu del nuesu texíu económicu, col oxetivu d’algamar la desindustrialización dafechu del nuesu país, la emigración de la nuesa mocedá y un futuru basáu en xubilaos y camareros.

Énte este inegable rialidá, Andecha Astur fai un llamamientu a UGT y CCOO pa qu’abandone d’una vegada’l so sucursalismu reinal, y que nel exerciciu de la soberanía que-yos correspuende ocmu representantes de bona parte de los trabayaores asturianos tean el valor de defender los porgüeyos colleutivos d’Asturies y de dichos trabayaores asturianos y que por una vuelta sepan anteponelos a los presonales y de sindicatu ampliando a nivel nacional la so convocatoria de Fuelga Xeneral.

¿Y TÚ QUÉ OPINAS? ¿Debería convocarse una huelga general en todo el Principado en defensa de todos los trabajadores, y particularmente de los mineros, o limitarla tan solo a las cuencas mineras?

¿Y tú qué opinas de esto?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s