Cifras récord del turismo en Asturias y Galicia pese a la crisis

Se dan a conocer las cifras récord del turismo registrado este verano en las comunidades autónomas de Asturias y Galicia, con  abultados incrementos pese a la crisis económica que todavía se cierne sobre nuestro país

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

GALICIA – sube un 7,5% en viajeros

GALICIA REXISTROU NO MES DE AGOSTO UN AUMENTO DO 7,5% NO VOLUME DE VIAXEIROS ALOXADOS EN ESTABLECEMENTOS HOTELEIROS CON RESPECTO AO MESMO PERÍODO DO ANO PASADO

  •  Trátase do sexto mes consecutivo no que se rexistran incrementos interanuais. Son tamén os valores máis elevados de toda a década na comunidade galega no mes de agosto, tanto a nivel de viaxeiros como de pernoitas.
  • Considerando o acumulado do ano, dende xaneiro a agosto, a nosa comunidade autónoma rexistrou no segmento hoteleiro incrementos do 11,8% no caso dos viaxeiros, e do 9,2% no das pernoitas, respecto aos mesmos valores do 2009.  

 Santiago, 24 de setembro de 2010.-  O volume de viaxeiros aloxados en establecementos hoteleiros de Galicia durante o mes de agosto rexistrou un incremento do 7,5% respecto do mesmo período do ano pasado, tanto no número de viaxeiros como no de pernoitas, segundo fontes oficiais do Instituto Nacional de Estadística (INE).

Este incremento sitúase no 1,4% máis tamén en comparación co dato do último ano Xacobeo. Trátase do sexto mes consecutivo no que se rexistran incrementos interanuais, tendencia que sitúa estes valores nos máis elevados de toda a década na comunidade galega.

 En canto ao acumulado do ano, dende xaneiro a agosto, Galicia rexistra tamén unha dinámica positiva no segmento hoteleiro, con incrementos do 11,8% no caso do volume de viaxeiros e do 9,2% no das pernoitas, respecto aos mesmos valores do ano 2009. Galicia é a segunda comunidade con maior incremento na cifra de viaxeiros e a terceira en pernoitas, tras das comunidades autónomas de Madrid e Cataluña. Estes valores superan, ademais, os do último ano Xacobeo nun 4,4% no caso dos viaxeiros e nun 4,6% no das pernoitas.

 Por outro lado, os prezos hoteleiros subiron de media en Galicia durante o mes de agosto un 1,3%, circunstancia que contrasta co que acontece a nivel nacional, onde, de media, os prezos caeron un 0,6%. En canto aos ingresos medios por habitación dispoñible, a cifra media do mes de agosto supuxo tamén un 5,7% máis que no mesmo mes do ano pasado. Trátase do segundo maior incremento do conxunto de comunidades autónomas.

ASTURIAS – sube  7,75% en turistas y pernoctaciones

El Principado alcanzó su cifra récord de visitantes y pernoctaciones en hoteles durante el pasado verano al registrar un total de 437.142 visitantes en los meses de julio y agosto y casi 600.000 pernoctaciones sólo en este último mes, según ha informado  la consejera de Cultura y Turismo, Mercedes Álvarez, basándose en los datos de establecimientos hoteleros hechos públicos por el Instituto Nacional de Estadística (INE).

Con más de 435.000 turistas entre los meses de julio y agosto, el número de visitantes en la región supera incluso las cifras de 2007, «el año de referencia en el sector», ha dicho Álvarez.

 «Sólo en agosto, se recibieron casi 250.000 turistas en el Principado, una cifra que viene a confirmar la tendencia al alza que ya se veía en julio y que supone casi un 10 por ciento más de lo registrado en el mismo mes del año 2009». El Principado dio cifras para mostrar que se incrementan tanto los turistas como las pernoctaciones: en agosto fueron un 7,75 por ciento más que en 2009, alcanzándose el número de 597.370, indicó Álvarez.

«Incluso Galicia, a pesar del efecto del Año Xacobeo, registra números más modestos que Asturias». El Principado y el País Vasco son las dos comunidades del noroeste peninsular que más crecen en términos turísticos. El Ejecutivo regional confía por tanto en que Asturias salga rápidamente de la crisis económica, desde el punto de vista turístico, a la vista de tan alentadores resultados este verano.

Otra cuestión positiva que llamó la atención fue el destacado aumento de turistas en Oviedo (6,92% más), y de pernoctaciones en Gijón (con un incremento del 15, 96%).

Asturias ya supera en estos momentos las más optimistas previsiones, que confiaban en recibir en la región durante todo 2010 un millón de visitantes. También han acudido a la región más de 120.000 turistas extranjeros, puntualizó la consejera de Turismo. El aeropuerto de Asturias en Santiago del Monte ha recibido a estas alturas de 2010 1,3 millones de pasajeros, lo que le coloca el tercero en importancia en el norte de España, tras Bilbao y Santiago de Compostela.

 

¿Y tú qué opinas de esto?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s