Más de 3,8 millones de pernoctaciones en Galicia y 1,4 millones en Asturias durante 2010

Galicia registró un aumento del 11,7% en el volumen de viajeros alojados en establecimientos hoteleros respecto al mismo periodo de 2009. Son 3,8 millones de viajeros el año pasado. Se trata de la tercera comunidad donde más ha crecido la demanda hotelera, sólo por detrás de Madrid y Cataluña.

GALICIA REXISTROU UN AUMENTO DO 11,7% NO VOLUME DE VIAXEIROS ALOXADOS EN ESTABLECEMENTOS HOTELERIOS RESPECTO O MESMO PERÍODO DE 2009

 

  • En termos de pernoitas, Galicia rexistrou o segundo crecemento máis importante en termos interanuais, superando nun 10,1% a cifra de 2009.
  • Trátase da terceira comunidade máis dinámica do conxunto do Estado en termos de crecemento da demanda hoteleira, tan só por detrás de Madrid e Cataluña. 

 

Santiago, 24 de xaneiro de 2011.- Galicia rexistrou preto de 3,8 millóns de viaxeiros aloxados en establecementos hoteleiros da comunidade, cifra que supón un incremento do 11,7% en relación ao ano 2009, segundo a Enquisa de Ocupación Hoteleira do Instituto Nacional de Estadística (INE). Esta cifra contrasta coa situación estatal, onde a suba se situou tan só nun 6,1%. Supérase tamén o volume global de 2004 nun 3,3%, acadando en 2010 o nivel de demanda turística hoteleira máis elevado da historia.

 

Esta situación reflíctese tamén nas pernoitas, que acadaron no último Ano Santo un 10,1% máis respecto a 2009, mentres que a nivel nacional se situaron nun 5,9%.  Supéranse nun 4,1%  con respecto ao valor acadado no Xacobeo 2004. Galicia é a terceira comunidade máis dinámica do conxunto do Estado en termos de crecemento da demanda hoteleira, tan só por detrás de Madrid e Cataluña.

 

Asemade, os prezos hoteleiros en Galicia subiron no pasado ano 2010 un 1,7% de media, circunstancia que contrasta unha vez máis co observado no conxunto do Estado, onde a media os prezos caeron un 1,9%.

 

A tarifa media diaria aplicada nos hoteis e pensións da comunidade subiu tamén de forma notable respecto de 2009, concretamente un 2,2%. Este incremento supera o rexistrado no conxunto do Estado, pois a nivel nacional os prezos medios –entendidos como tarifas medias aplicadas por tipo de cliente- soben tan só un 0,4%. Galicia contabilizou, neste caso, a segunda cifra de crecemento máis elevada das comunidades autónomas de España, por detrás de Cataluña.

 

Pola súa parte, os ingresos medios por habitación dispoñible incrementáronse tamén un 10,5%, mentres que a nivel nacional este indicador amosou unha suba moito menor, en concreto, do 4,3%.

 

Decembro

En canto ao mes de decembro, os datos do INE revelan que Galicia rexistrou un aumento do volume de viaxeiros do 5,5% aloxados en establecementos hoteleiros respecto de 2009, mentres que a nivel nacional foi algo menor, do 4,6%. En canto ás pernoitas, o aumento foi do 6,1% mentres que a nivel nacional se situou só no 3,6%.

 

Más de 1.400.000 turistas se alojaron en los hoteles asturianos a lo largo del año 2010

 

  • Esta cifra supone un incremento del 2,7% con respecto a todo el 2009

 

  • El número de pernoctaciones roza los cuatro millones, lo que supone un aumento del 4%

 

  • El Principado recibió en 2010 un total de 173.734 visitantes foráneos, un 17% más que en la pasada campaña, la mayor subida de toda la España Verde

 El informe de Coyuntura Turística Hotelera, hecho público esta mañana por el Instituto Nacional de Estadística (INE), refleja que a lo largo del año 2010 llegaron a Asturias más turistas y que, además, se alojaron más noches en los hoteles asturianos. En concreto, destaca que el número total de turistas alojados en hoteles asturianos superó el 1.440.000, lo que supone un incremento del 2,7% con respecto al año anterior. Las pernoctaciones rozaron los tres millones, un 4% más que en 2009.

 Estos datos, que se obtienen de la última encuesta sobre hoteles realizada por el INE, reflejan también cuestiones destacables sobre la procedencia de los turistas. En el ámbito nacional, aumenta el número de visitantes procedentes de Madrid, País Vasco, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Aragón y Canarias.

 

Además, los datos internacionales arrojan los buenos resultados que ya se habían visto en meses anteriores. Así, a lo largo del 2010 se alojaron en loa hoteles asturianos un total de 173.734 visitantes foráneos, un 17% más que en la campaña anterior. Este crecimiento es el más alto de toda la España Verde.

 

Aumenta la estancia media

Otro de los aspectos positivos de la encuesta sobre ocupación hotelera del Instituto Nacional de Estadística es el de estancia media, que comienza a recuperarse. A lo largo del año, este indicador se situó en Asturias en las 2,08 noches por turista, un dato ligeramente mayor que el del año 2009 (2,05).

 

Todas estas cifras, y a la espera de conocer los datos relativos a alojamientos extrahoteleros -que el INE hará públicas las semana que viene-, arrojan un balance muy positivo del año 2010 que apunta a la recuperación del sector turístico en Asturias.

Un comentario sobre “Más de 3,8 millones de pernoctaciones en Galicia y 1,4 millones en Asturias durante 2010

¿Y tú qué opinas de esto?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s