La policía desaloja por la fuerza a los estudiantes encerrados contra los recortes en la Biblioteca Nodal de Ourense

MOVILIZACIONES

POR LA EDUCACIÓN

PÚBLICA EN VIGO

VIGO SÚMASE ÁS CONCENTRACIÓNS:

Hoxe, pouco despois das 02.00 da madrugada dúas grileiras da policía irromperon na Biblioteca Nodal de Ourense para proceder ao desaloxo do estudantado alí pechado. Mais non o tiveron fácil, atoparon de fronte a forte determinación das moza…s e mozos, que tiñan moi clara a súa intención de continuar co peche para levar adiante as súas reivindicacións.
Stop represión Tres avisos, e os corpos de represión saltaron co modus operandi habitual, o desaloxo pola forza, a carga policial. Golpes, lentes rotos, malleiras no chan cheas de carraxe. O saldo, mozas e mozos feridos. Mesas, baldas e libros estragados. Ameazas de detención, insultos e porrazos aliñaron todo o proceso. Soberbia e carraxe do can que non entende que estudantes se mobilicen polo ensino. Será que nunca en tal se viron.

 Unha vez máis fica claro que o movemento estudantil é molesto, incómodo. Os estudantes foron motor de moitas mudanzas sociais, e o capital non pode correr ese risco. Non se pode permitir o luxo de que acordemos. Pero as asembleas continúan. A resposta non debe demorar.

-Ourense, ás 20.00 horas diante da Subdelegación do Goberno

-Compostela, ás 19.00 horas na Praza do Toural

-Vigo, ás 21:00 na Farola de Príncipe

Solidariedade co estudantado agredido! Adiante coa loita estudantil! Máxima difusión!

————————————

RESPUESTA DE LA XUNTA: Preocupación por los desperfectos y la bandera, no por los recortes

La Xunta denuncia los desperfectos causados por un grupo de jóvenes cerrados en la Biblioteca Nodal de Ourense

Santiago, 29 de mayo de 2012.- La Consellería de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria quiere denunciar delante de la opinión pública los estragos ocasionados por una treintena de personas que se cerraron la pasada medianoche en la Biblioteca Nodal de Ourense, donde pretendían permanecer indefinidamente en las instalaciones ocupadas, según se lo comunicaron a su directora.

Los jóvenes causaron estragos en el mobiliario de la Biblioteca, rompiendo una mesa y provocando daños en las estanterías y haciendo desaparecer una bandera de España. El local ofrecía además un aspecto de suciedad por los restos de comida y bebida y velas que los desalojados dejaron atrás. Los hechos fueron puestos en conocimiento del juzgado de instrucción de guardia.

Los encerrados tenían colocadas pancartas firmadas por Galiza Nova, Xuventudes Comunistas, Estudiantes sen Futuro y AMI, y dejaron en el habitáculo ocupado banderas comunistas y nacionalistas gallegas.

La Consellería de Cultura y Educación reprueba, lamenta, y condena este tipo de ocupación de espacios públicos que no hace sino causar perjuicios para sus habituales usuarios, y anuncia que no permitirá que los causantes de estragos en mobiliarios públicos queden impunes.

¿Y tú qué opinas de esto?