‘Sicixia’, la película sobre la Costa de la Muerte gallega, se estrena en 31 pantallas de toda España

‘Sicixia’, película de Ignacio Vilar subvencionada por la Agadic, se entrena en 31 pantallas de toda España.

El largometraje usa de una mezcla de ficción y realidad para retratar la Costa de la Muerte, sus paisajes y sus gentes, a partir de la historia que protagonizan Monti Castiñeiras y Marta Lado.

El largometraje gallego ‘Sicixia’, del realizador Ignacio Vilar, inicia su recorrido por el circuito comercial de cines español. Y se estrena en 31 salas de 19 localidades gallegas y cinco del resto de España (Madrid, San Feliu de Llobregat, Tarragona, Valencia y Xixón). La película de Vía Láctea Filmes es uno de los títulos subvencionados por la Consellería de Cultura e Educación a través de la convocatoria anual de ayudas públicas de la Agencia Gallega de las Industrias Culturales (Agadic) para la producción y coproducción audiovisual.

El director da Agadic, Jacobo Sutil, participó en Carballo en la presentación de este estreno junto con Evencio Ferreiro, alcalde de Carballo; José Manuel López Varela, alcalde de Laracha; y una representación del equipo de ‘Sicixia’ encabezada por su director, Ignacio Vilar, y el actor Monti Castiñeiras.

Cinta gallega y en gallego

En su intervención, Jacobo Sutil destacó que se trata de una producción en gallego realizada por un equipo técnico y artístico íntegramente gallego. En este sentido, según dijo, ‘Sicixia’ pone de relieve la valía de los profesionales que integran nuestra industria audiovisual y del potencial de Galicia como escenario de rodaje, además de poner en valor el paisaje, cultura y las tradiciones gallegas para el gran público.

“La Costa da Morte, su paisaje, sus gentes y sus costumbres son parte importante de la cultura e historia de Galicia; conforman un acervo cultural que nos identifica, nos distingue y nos da prestigio como pueblo, todavía más cuando se esto se lleva a efecto por medio del cine, para dar como resultado un producto capaz de competir en condiciones de igualdad en cualquier mercado internacional”, señaló.

De hecho, la primera proyección internacional de ‘Sicixia’ tuvo lugar a principios de octubre de 2016 en la vigésimo primera edición del Festival  Cine España de Toulouse (Francia), donde Marta Lado obtuvo el premio a la mejor interpretación femenina, y acaba de preestrenarse en París y de participar en el Festival Internacional de Cine de Gijón.

Sutil explicó que el proyecto –ejecutado por Vía Láctea Filmes tras el éxito alcanzado con ‘A esmorga’– contó para materializarse con una ayuda de 260.000 euros, a través de la convocatoria de 2014 de ayudas de la Agadic a la producción audiovisual en la modalidad de largometrajes cinematográficos.

Igualdad de género

‘Sicixia’, que toma como título el término astronómico que define el momento en que se alinean los centros del sol, tierra y luna, mezcla ficción y realidad para retratar el patrimonio paisajístico y cultural de la Costa de la Muerte. En esta historia, a través de la cual también se fomenta la igualdad de género, Monti Castiñeiras encarna a un ingeniero que recibe el encargo de grabar los singulares sonidos de la Costa de la Muerte. Allí conoce a una guía local, interpretada por Marta Lado, que le ayudara a introducirse en la idiosincrasia de esta zona de Galicia. En el reparto figuran también Arantza Villar, Artur Trillo, Daniel Trillo y Tamara Canosa.

La nueva película de Ignacio Vilar se estrena esta semana en diferentes salas de A Coruña, A Estrada, A Rúa de Valdeorras, Caldas de Reis, Carballo, Cee, Ferrol, Lugo, Madrid, Marín, Monforte, Narón, O Barco de Valdeorras, Ourense, Pontevedra, Ribeira, Santiago de Compostela, Sant Feliu de Llobregat, Tarragona, Valencia, Vilagarcía de Arousa, Vigo, Viveiro y Xixón.

Carballo, 25 de noviembre de 2016-

‘Sicixia’, filme de Ignacio Vilar subvencionado pola Agadic, estréase en 31 pantallas de toda España.

O filme mestura ficción e realidade para retratar a Costa da Morte, a súa paisaxe e as súas xentes, a partir da historia que protagonizan Monti Castiñeiras e Marta Lado.

A longametraxe galega ‘Sicixia’, do realizador Ignacio Vilar, inicia hoxe o seu percorrido polo circuíto comercial español coa súa estrea en 31 salas de 19 localidades galegas e cinco do resto de España (Madrid, San Feliu de Llobregat, Tarragona, Valencia e Xixón). A película de Vía Láctea Filmes é un dos títulos subvencionados pola Consellería de Cultura e Educación a través da convocatoria anual de axudas públicas da Axencia Galega das Industrias Culturais (Agadic) á produción e coprodución audiovisual.

O director da Agadic, Jacobo Sutil, participou hoxe en Carballo na presentación desta estrea xunto con Evencio Ferreiro, alcalde de Carballo; José Manuel López Varela, alcalde da Laracha; e unha representación do equipo de ‘Sicixia’ encabezada polo seu director, Ignacio Vilar, e o actor Monti Castiñeiras.

Fita galega e en galego

Na súa intervención, Jacobo Sutil subliñou que se trata dunha produción en galego realizada por un equipo técnico e artístico integramente galego. Neste sentido, destacou que ‘Sicixia’ dá conta da valía dos profesionais que integran a nosa industria audiovisual e do potencial de Galicia como escenario de rodaxe, ademais de poñer en valor a paisaxe, a cultura e as tradicións galegas diante do gran público.

“A Costa da Morte, a súa paisaxe, as súas xentes e as súas costumes son parte importante da cultura e da historia de Galicia; conforman un acervo cultural que nos identifica, nos distingue e nos prestixia como pobo, máis aínda cando isto se fai por medio do cinema para dar como resultado un produto capaz de competir en condicións de igualdade en calquera mercado internacional”, sinalou.

De feito, a primeira proxección internacional de ‘Sicixia’ tivo lugar a primeiros de outubro na vixésimo primeira edición do Festival Cine España de Toulouse (Francia), onde Marta Lado obtivo o premio á mellor interpretación feminina, e acaba de preestrearse en París e de participar no Festival Internacional de Cine de Xixón.

Sutil explicou que o proxecto –acometido por Vía Láctea Filmes tras o éxito acadado con ‘A esmorga’– contou para a súa materialización cunha achega de 260.000 euros a través da convocatoria de 2014 de axudas da Agadic á produción audiovisual na modalidade de longametraxes cinematográficas.

Igualdade de xénero

‘Sicixia’, que toma como título o termo astronómico que define o momento no que se aliñan os centros do Sol, da Terra e da Lúa, mestura ficción e realidade para retratar o patrimonio paisaxístico e cultural da Costa da Morte. Nesta historia, a través da que tamén se fomenta a igualdade de xénero, Monti Castiñeiras dá vida a un enxeñeiro que recibe o encargo de gravar os singulares sons da Costa da Morte. Alí coñece a unha guía local, interpretada por Marta Lado, que lle axudará a se mergullar na idiosincrasia desta zona de Galicia. No reparto figuran tamén Arantza Villar, Artur Trillo, Daniel Trillo e Tamara Canosa.

A nova película de Ignacio Vilar estréase hoxe en diferentes salas de A Coruña, A Estrada, A Rúa de Valdeorras, Caldas de Reis, Carballo, Cee, Ferrol, Lugo, Madrid, Marín, Monforte, Narón, O Barco de Valdeorras, Ourense, Pontevedra, Ribeira, Santiago de Compostela, Sant Feliu de Llobregat, Tarragona, Valencia, Vilagarcía de Arousa, Vigo, Viveiro e Xixón.

 

Anuncios

¿Y tú qué opinas de esto?

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s